Antikoras

Antikorozinių centrų tinklo platforma

Užduotis

Sukurti antikorozinių centrų tinklo platformą su išmania paslaugų užsakymo forma pagal datą ir automobilį.

Rezervuojant atsižvelgti į laisvų automobilių keltuvų skaičių. Priklausomai nuo automobilio pasirinkimo, turėtų būti rodomos skirtingos kainos už tam tikros klasės automobilius. Užduotis taip pat apėmė pardavėjo nuolaidos įgyvendinimą, kai prekiautojas gauna komisinį mokestį iš platformos.

Antroji užduotis – realizuoti naujų paslaugų centrų prijungimo prie platformos lankstumą. Realizuoti išorinius sprendimus, platformos integracijai į kitas svetaines.

Sprendimas

Projekto kūrimas buvo pradėtas  nuo projektavimo ir dizaino interfeisu. Programinės įrangos bazei buvo pasirinkta „Laravel“ platforma. Pagrindinis svetainės tikslas yra gauti potencialių klientų per rezervavimo formą. Rezervavimo forma realizuota sekančiu būdu:

  • lankytojas pasirenka patogų aptarnavimo centrą;
  • užsikrauna prieinamų datų sąrašas ir laisvų vietų skaičius konkrečiame aptarnavimo centre, taip pat automobilių sąrašas;
  • pasirinkęs automobilį, vartotojas pamato savo automobilio paslaugas ir kainas;
  • toliau pasirinkęs datą ir laiką, jis gali pateikti užklausą ir sumokėti už ją internetu arba vietoje, atvykęs į antikorozinį centrą.

Forma buvo padaryta siekiant kuo labiau padidinti svetainės konversiją. Visi formos veiksmai vyksta realiuoju laiku ir jų nereikia perkrauti  iš naujo. Vartotojas pateikia užsakymą vos per 4 paspaudimus.

Vartotojams  galima nurodyti pardavėjo (dylerio) nuolaidą formoje partneriams. Tokiu atveju sistema suteikia kode nurodytą nuolaidą, taip pat atsižvelgiama į pardavėjo komisinius, kuriuos reikia sumokėti.

Siekiant išplėsti klientų aptarnavimo reklamą, buvo realizuota prisijungimo prie platformos sistema šalinių aptarnavimo centrų su atskirais prisijungimo vardais ir slaptažodžiais. Kiekvienas aptarnavimo centras gali nustatyti savo paslaugų kainas, taip pat integruoti formą į savo svetainę. Taigi platforma turi galimybę išorinei reklamai.

Kad padidinti SEO rodiklius , buvo realizuoti  naujienų ir atliktų darbų puslapiai. Atlikti darbai sudaro  foto ir video medžiaga kliento paslaugų pristatymui.
Projektas pritaikytas mobiliesiems įrenginiams ir turi didelį „Google Pagespeed“ užkrovimo greitį.

Taip pat projektui buvo sukurta patogi administracinė zona, kurią galima naudoti tiek iš stacionaraus kompiuterio, tiek iš mobiliųjų įrenginių.