Sukurti aplikaciją antikorozinių centrų tinklui
Pagrindinis tikslas – sukurti platformą antikorozinio padengimo centrų tinklui, per kurį būtų galima užregistruoti automobilį pasirinktai datai ir laikui, taip pat atsiskaityti už paslaugą internetu per elektroninę bankininkystę. Paslaugų kaina turėtų skirtis pagal automobilio klasę, taip pat sistema turėtų skaičiuoti laisvų automobilių keltuvų skaičių.
Įgyvendinti naujų įmonių prijungimą prie platformos
Antroji užduotis buvo įgyvendinti naujų paslaugų centrų prijungimą prie platformos ir galimybę kiekvienam paslaugų centrui priskirti individualias paslaugas ir kainas. Taip pat būtina įdiegti platformos užsakymo formos integravimo į kitas svetaines galimybę.
UI/UX dizainas ir projektavimas
Prieš kuriant naują versij, buvo išanalizuota ankstesnė projekto versija. Svetainė buvo sukurta 2011 m., joje nebuvo naudojamas sąsajos projektavimas ir nebuvo taikomi darbo su jomis principai. Buvo nuspręsta naudoti tik pagrindinę projekto koncepciją ir visiškai pertvarkyti sąsają. Buvo pasirinkta „Laravel“ platforma.
Užsakymo forma
Pagrindinis svetainės tikslas – galimybė užsiregistruoti paslaugoms ir už jas atsiskaityti internetu per užsakymo formą, todėl formai šiame projekte skiriamas pagridinis dėmesys.
Užsakymo forma įgyvendinta taip:
- Klientas pasirenka jam patogų paslaugų centrą norimame mieste
- Pasirenka laisvą datą ir laiką pasirinktame servise
- Pasirinkęs automobilį vartotojas mato paslaugas ir kainas
- Pasirinkęs paslaugą, gali už ją sumokėti internetu arba atvykęs į antikorozinį centrą
Užsakymo formos sąsaja sukurta maksimaliai svetainės konversijai. Visi veiksmai su forma atliekami realiu laiku ir nereikia perkrauti puslapio iš naujo. Kompleksinės paslaugos užsakymas atliekamas vos keturiais paspaudimais.
Prekiautojų komisiniai ir klientų nuolaidos, paslaugų palyginimas
Pardavėjo nuolaidą vartotojai gali nurodyti partneriams skirtoje formoje. Tokiu atveju sistema suteikia nuolaidą, nurodytą kode, taip pat atsižvelgia į pardavėjo komisinį mokestį, kurį reikia sumokėti. Visa tai galima pakeisti per TVS. Sistema automatiškai apskaičiuoja visus reikalingus mokėjimus ir sugeneruoja ataskaitas bei mokėjimo dokumentus. Sistema suteikia galimybę palyginti tą pačią paslaugą keliuose paslaugų centruose.
Paslaugų centrų prijungimas prie platformos
Įdiegta naujų paslaugų centrų prijungimo prie platformos sistema su atskirais prisijungimais ir slaptažodžiais. Kiekvienas paslaugų centras gali nustatyti savo paslaugų kainas, taip pat savo svetainėje integruoti rezervavimo formą, kuri veikia taip pat, kaip ir pagrindinėje platformos svetainėje. Paslaugų centras per valdymo sistemą gali keisti darbo dienas (pridėti papildomas arba panaikinti nedarbo dienas).
Nuotraukų ir vaizdo įrašų galerijos
Siekiant pagerinti SEO ir reklamos efektyvumą, buvo įdiegti naujienų puslapiai ir atliktų darbų galerijos. Galerijoje yra patalpintos rezultatų fotografijos ir vaizdo medžiaga.
Mobilųjų įrenginių palaikymas ir daugiakalbiškumas
Projektas palaiko bet kokius mobiliuosius įrenginius, taip pat kelias kalbas (lietuvių, anglų ir rusų). Projektas rodo didelį puslapio greitį per „Google Pagespeed“.
Duomenų importas
Duomenų importas atliktas iš ankstesnės projekto versijos. Eksportavome ir prie naujos duomenų bazės pritaikėme visų markių ir modelių mašinas, paslaugas su kainomis, naujienas, aptarnavimo centrus, klientus ir užsakymus.
Atnaujinimo rezultatai
Perėjus prie modernios platformos, pridėjus adaptyvios versijos palaikymą, sukūrus dizainą su UI / UX principais ir prijungus elektroninę bankininkystę, išankstinio mokėjimo užsakymų srautas per svetainę išaugo 65%. Taip pat po paleidimo klientas pradėjo reklamuotis „Google“ ir pritaikė telerinkodarą, kad padidintų pardavimus.
Projekte naudotos technologijos ir duomenys
- AJAX
- API integracijos
- Bootstrap
- Google Maps
- JavaScript
- Laravel
- Paysera
- PDF dokumentų generavimas
- SaSS
- UI/UX dizainas
- Video
Projektas baigtas2020-05-08
Terminai3 mėn.
UžsakovasAntikoras, MB