Sukurti automobilių dažų internetinę parduotuvę
Užduotis – sukurti automobilių dažų internetinę parduotuvę su galimybe pasirinkti dažus pagal markę, modelį, metus.
Duomenų bazės lankstumas ir našumas
Antroji užduotis – užtikrinti internetinės parduotuvės duomenų bazės greitį ir lankstumą dideliems duomenų kiekiams, importuoti į parduotuvę esamą duomenų bazę (daugiau nei 125 000 dažų, užsakymus, klientus ir kitus duomenis) iš senosios versijos.
Sąsajos projektavimas
Naujoji, patobulinta parduotuvės svetainė buvo sukrta pagal senąją parduotuvės versiją. Svarbiausia projekto dalis buvo sukruti filtrą, leidžiantį pasirinkti tinkamus dažus automobiliui. Galima ieškoti pagal konkretų kodą arba pagal markę, modelį metus. Po filtravimo sistema rodo visus konkrečiam automobiliui tinkamus variantus.
Produkto puslapis
Siekiant pagerinti SEO ir informacijos prieinamumą, svetainėje įdiegtas automatinis atskirų produktų puslapių generavimas. Yra nuotraukų galerija su automatiškai sugeneruotais vaizdais ir rekomendacijomis susijusiems produktams ir (arba) jų rinkiniams. Siekiant pagerinti SEO rodiklius, konkretaus produkto adreso juosta generuojama dinamiškai pagal prekės ženklą, modelį, spalvos kodą ir kitus parametrus.
Automatinis nuotraukų generavimas
Parduotuvėje yra daugiau nei 122 tūkst. spalvų variantų, jos nuolat atnaujinamos. Dirbant 8 valandas per parą, tokio kiekio nuotraukų apdorojimas rankiniu būdu užtruktų ne vienerius metus. Aptarę užduotį su klientu, įdiegėme automatinį nuotraukų spalvoms generavimą, taip pat nuotraukų šablonui pritaikyti svarbius duomenis: automobilio markę ir spalvos kodą. Automatinis visų 122 tūkst. vaizdų generavimas užtruko apie 5 valandas.
Užsakymo pateikimas ir API pajungimas
Užsakymo puslapis yra paprastas ir aiškus, jis įgyvendintas one-page checkout formatu. Kadangi beveik visus užsakymus klientas gauna internetu, buvo įdėta daug darbo siekiant padidinti šio puslapio konversiją.
Įdiegėme šiuos pristatymo būdus: LP Express (Lietuvos pašto API sujungtas su paštomatais), pristatymas paštu ir tarptautiniu paštu skirtingomis kainomis priklausomai nuo regiono, pristatymasper kurjerį Lietuvoje ir atsiėmimas vietoje. Naudotojų patogumui taip pat buvo pajungtas automatins pašto API adresų užpildymas, kad paspartintume adreso formos užpildymą.
Integruotos visos šiuolaikinės mokėjimo sistemos, per API pajungta Paysera, Stripe, Paypal.
Integracija su „Pigu“, „Amazon“, „eBay“ ir „Varlė“
Projekte įgyvendintas automatinis prekių eksportas į populiarias prekyvietes: „Pigu“, „Amazon“, „eBay“ ir „Varlė“, siekiant padidinti pardavimus.
Naudinga informacija klientams ir kelių kalbų palaikymas
Svetainėje galima rasti daug naudingos informacijos, kaip rasti automobilio spalvos kodą. Svetainė įdiegta „Laravel“ platformoje ir turi prisitaikantį dizainą, taip pat palaiko 4 kalbas: lietuvių, anglų, latvių ir vokiečių.
Atnaujinimo rezultatai
Po 2019 metais atlikto atnaujinimo, internetinė parduotuvė yra pagrindinis pardavimo kanalas. Produktų eksportavimas į populiarias prekyvietes dar labiau padidina pagrindinius pardavimus per internetinę parduotuvę. Nemaža parduotuvės klientų dalis – pirkėjai iš užsienio.
Projekte naudotos technologijos ir duomenys
- AJAX
- API integracijos
- Bootstrap
- JavaScript
- Laravel
- Paypal
- Paysera
- PDF dokumentų generavimas
- SaSS
- Stripe
- UI/UX dizainas
- Video
Projektas baigtas2019-06-18
Terminai2 mėn.
UžsakovasR. Firanto, I.Į.