Sukurti konditerijos gaminių tinklui verslo valdymo sistemą
Reikia sukurti verslo valdymo sistemą konditerijos gaminių tinklui Vilniuje. Pagrindinis dėmesys skiriamas backend darbams ir verslo valdymui.
Bendra projekto koncepcija
Pagrindinis darbas buvo atliktas su backend (nematoma internetinės parduotuvės lankytojams) dalimi: sistema palaiko vartotojų, užsakymų, gamybos, dokumentų, produktų ir kitų svarbių verslo elementų valdymą.
Užsakymai ir sąskaitos-faktūros
Sistemoje įdiegtas lankstus užsakymų valdymas, jų rūšiavimas pagal prioritetą, filtravimas, duomenų įkėlimas į PDF, siuntimas į gamybą, vartotojų informavimas el.paštu ir SMS žinutėmis. Kiekvienas užsakymas turi pokyčių sekimo istoriją, atsakingą vadybininką ir kitas svarbias funkcijas. Kiekvienam užsakymui galima automatiškai sugeneruoti sąskaitą-faktūrą.
Produktai ir jų versijos
Sistema palaiko sudėtingą prekių apskaitos sistemą. Produktai turi versijų sistemą, kiekvienas produktas turi būti patvirtintas prieš įsigaliojant pakeitimams. Produktai gali būti kataloguojami pagal kategorijas, gali būti išjungti ar įjungti, produktams gali būti automatiškai taikomi antkainiai ir kiti apribojimai.
Filialai
Sistema palaiko filialų valdymą. Kiekvienam filialui galima nustatyti individualų darbo laiką, nuotraukų galeriją ir kitus reikalingus duomenis.
Vartotojai, vaidmenys ir leidimai
Sistema palaiko lanksčią vaidmenų sistemą su atitinkamais leidžiamais veiksmais kiekvienam vaidmeniui. Galima pridėti neribotą skaičių vaidmenų ir leidžiamų veiksmų. Kiekvienas vartotojas gali turėti vieną arba kelis vaidmenis, kurių pasirinkimas lemia informacijos matomumą sistemoje.
Sistemos nustatymai
Sistema palaiko lanksčius nustatymus. Galima keisti pristatymo laiką ir laisvų pristatymo laikų skaičių, mokėjimo būdus ir kitas parinktis.
Kategorijos, produktai ir krepšelis
Matomoje dalyje sistema sukurta internetinės parduotuvės principu: galima įdėti prekes į krepšelį ir pateikti užsakymą internetu, apmokant el. bankininkyste arba pavedimu. Įdiegti filtrai pagal prekės pavadinimą, kainas ir kitus parametrus.
Kliento profilis
Sistema palaiko klientų prieigą prie savo profilio. Jame galima matyti užsakymų istoriją, jų būsenas ir kitus duomenis. Vadybininkams ir internetinės parduotuvės klientams įdiegtos skirtingos prisijungimo sistemos, kurios niekaip nesusijusios tapusavyje.
Atnaujinimo rezultatai
Pradėjus vykdyti projektą ir nuosekliai jį tobulinti, nemažą dalį užsakymų klientas gauna per internetinę parduotuvę. Svetainė nuolat reklamuojama „Google“ ir socialiniuose tinkluose.
Projekte naudotos technologijos ir duomenys
- AJAX
- API integracijos
- Bootstrap
- Google Maps
- JavaScript
- Laravel
- Paysera
- PDF dokumentų generavimas
- SaSS
UžsakovasMAŽOJI RAGAINĖ, UAB