NAOS Lojalumo Klubas

Lojalumo platformos NAOS internetinės aplikacijos kūrimas

NAOS Lojalumo Klubas

Didelės apkrovos sistemos kūrimas lojalumo klubui

Užduotis - sukurti labai apkrautą NAOS lojalumo klubo sistemą, ištaisyti klaidas ir patobulinti backend (klubų valdymo sistemą).
NAOS Lojalumo Klubas

Projekto analizė

Iš kitos įmonės buvo gauta jau sukurta sistema. Atlikus analizę paaiškėjo, kad frontend (vartotojo dalis) jau yra sukurta, tačiau norint pagerinti stabilumą, reikia atlikti daug taisymų, o backend (valdymo sistema) sukurtas tik juodraščio forma. Po strategijos aptarimu su klientu, iš karto buvo pradėjome programavimo darbus.

Klubo valdymo sistemos (backend) kūrimas

Su užsakovu nutarta visiškai pertvarkyta klubo valdymo sistemą. Buvo sukurtos naujos sekcijos, perdarytos senosios, pridėta naujų funkcijų ir ekranų. Taip pat buvo padaryta daugybės klaidų pataisymų.

Internetinės aplikacijos vartotojo dalis

Frontend galima peržiūrėti tik užsiregistravus. Buvo pridėtas naudotojo el. pašto patvirtinimas, pataisytos registracijos ir prisijungimo formos ir atliktas keletas kitų pakeitimų, kad padidintų konversiją. Neprisijungus prie sistemos galima peržiūrėti tik informacinius puslapius.

Pagrindinis svetainės puslapis

Pagrindinis internetinės aplikacijos puslapis sukurtas kaip informacinė juosta. Puslapyje pateikiamos paskutinės naujienos, produktų palyginimai ir konkursai, skatinantys vartotojus naudoti įmonės produktus.
NAOS Lojalumo Klubas

Produkto registracija

Klubas buvo sukurtas tam, kad lojalūs prekės ženklo vartotojai galėtų užregistruoti čekius su prekių įsigijimo patvirtinimu ir už kiekvieną prekę gauti tam tikrą taškų skaičių. Tada galima išleisti taškus internetinėje parduotuvėje. Prekei užregistruoti buvo sukurtas interaktyvus puslapis, kuriame vartotojas suveda duomenis iš kvito ir automatiškai registruoja savo pirkinį sistemoje. Puslapyje yra vaizdo įrašas, kuriame paaiškinama, kaip naudotis sistema.
NAOS Lojalumo Klubas

Kosmetikos internetinė parduotuvė

Surinkęs tam tikrą taškų skaičių, vartotojas turi galimybę įsigyti įmonės kosmetikos internetinėje parduotuvėje. Internetinėje parduotuvėje yra įdiegti filtrai pagal kategorijas, kainą ir kitus parametrus bei paieška. Visi produktai automatiškai importuojami vieną kartą per dieną iš API.
NAOS Lojalumo Klubas

Produkto kortelė

Kiekviena prekė turi savo kortelę, kurioje yra nuotraukos, prekės aprašymas, pagrindinės jos savybės, galimi variantai. Galima palikti klausimų ar komentarų apie prekę.
NAOS Lojalumo Klubas

Krepšelis ir užsakymo pateikimas

Įsidėjus pirkinius į krepšelį, galima pridėti ir kelis nemokamus naujų produktų mėginėlius ir pereiti prie apmokėjimo. Galima pasirinkti nemokamą pristatymą per LP Express arba per kurjerį. Pristatymo būdus galima reguliuoti iš klubo valdymo sistemos.
NAOS Lojalumo Klubas

Diskusijos ir forumas

Klubas turi vartotojų diskusijų forumą. Forume rodomos devynios populiariausios temos ir kitos temos, kurios yra sugrupuotos pagal kategorijas. Vartotojas gali palikti komentarus ir nuotraukas kiekvienoje temoje ir gauti pranešimus apie atsakymus.
NAOS Lojalumo Klubas

Sėkmės istorijos, klausimai ekspertams ir produktų palyginimai

Aplikacijoje daug dėmesio skirta vartotojų kuriamam turiniui. Sėkmės istorijose vartotojas gali papasakoti apie savo patirtį su kosmetika. Taip pat užduoti ekspertui klausimą. Produktų palyginimo puslapyje galima rasti informacijos apie tinkamas kosmetikos priemones.
NAOS Lojalumo Klubas

Vartotojo profilis

Aplikacija turi vartotojo profilį. Šiame puslapyje galima įkelti profilio nuotrauką, pamatyti savo lygį klube, pakeisti asmeninius duomenis ar odos tipus/problemas. Be to, profilyje galima matyti užsakymų istoriją bei uždirbtų taškų likutį. Žemiau yra dalyvavimo diskusijose ir straipsnių bei forumo temų komentavimo blokai.
NAOS Lojalumo Klubas

Vartotojų pranešimų sistema

Projekte įdiegta vartotojų informavimo apie naujus įvykius sistema: keičiasi užsakymų būsenos, atsakymai į forumo temas, įmonės naujienos ir kt. Pranešimų blokas matomas ir juo paprasta naudotis. Svarbūs pranešimai dubliuojami į vartotojo el. paštą.
NAOS Lojalumo Klubas

Paleidimo rezultatai

Po paleidimo projektu kasdien naudojasi apie 38 000 vartotojų. Darbai vykdomi ir toliau, projektas ya tobulinamas kasdien, platforma naudotis tampa vis patogiau ir geriau.

Projekte naudotos technologijos ir duomenys

  • AJAX
  • API integracijos
  • Duomenų eksportavimas
  • Google Maps
  • JavaScript
  • Laravel
  • PDF dokumentų generavimas
  • Salesforce
  • SaSS
  • UI/UX dizainas
UžsakovasNAOS Baltic, UAB

Su Feeria bendradarbiaujame jau kelis metus. Darbai visada atliekami greitai ir kokybiškai, tai pat puikiai vertiname ir komunikaciją.

Igor KovaliovData: 2022-08-17Igor Kovaliov atsiliepimas
Natalija M.
Germanas P.
Alex M.
Susisiekite

Patiko projektas?

Susisiekite su mumis ir aptarsime Jūsų projektą.

Siųsti užklausą