![NAOS Lojalumo Klubas](/storage/Project/large/1678007514_naos-mockup-xl.webp)
Didelės apkrovos sistemos kūrimas lojalumo klubui
Užduotis - sukurti labai apkrautą NAOS lojalumo klubo sistemą, ištaisyti klaidas ir patobulinti backend (klubų valdymo sistemą).
![NAOS Lojalumo Klubas](/storage/Region/original/1678007614_naos-mockup-inner-1.webp)
Projekto analizė
Iš kitos įmonės buvo gauta jau sukurta sistema. Atlikus analizę paaiškėjo, kad frontend (vartotojo dalis) jau yra sukurta, tačiau norint pagerinti stabilumą, reikia atlikti daug taisymų, o backend (valdymo sistema) sukurtas tik juodraščio forma. Po strategijos aptarimu su klientu, iš karto buvo pradėjome programavimo darbus.
Klubo valdymo sistemos (backend) kūrimas
Su užsakovu nutarta visiškai pertvarkyta klubo valdymo sistemą. Buvo sukurtos naujos sekcijos, perdarytos senosios, pridėta naujų funkcijų ir ekranų. Taip pat buvo padaryta daugybės klaidų pataisymų.
Internetinės aplikacijos vartotojo dalis
Frontend galima peržiūrėti tik užsiregistravus. Buvo pridėtas naudotojo el. pašto patvirtinimas, pataisytos registracijos ir prisijungimo formos ir atliktas keletas kitų pakeitimų, kad padidintų konversiją. Neprisijungus prie sistemos galima peržiūrėti tik informacinius puslapius.
Pagrindinis svetainės puslapis
Pagrindinis internetinės aplikacijos puslapis sukurtas kaip informacinė juosta. Puslapyje pateikiamos paskutinės naujienos, produktų palyginimai ir konkursai, skatinantys vartotojus naudoti įmonės produktus.
![NAOS Lojalumo Klubas](/storage/Region/original/1678007617_naos-mockup-inner-2.webp)
Produkto registracija
Klubas buvo sukurtas tam, kad lojalūs prekės ženklo vartotojai galėtų užregistruoti čekius su prekių įsigijimo patvirtinimu ir už kiekvieną prekę gauti tam tikrą taškų skaičių. Tada galima išleisti taškus internetinėje parduotuvėje. Prekei užregistruoti buvo sukurtas interaktyvus puslapis, kuriame vartotojas suveda duomenis iš kvito ir automatiškai registruoja savo pirkinį sistemoje. Puslapyje yra vaizdo įrašas, kuriame paaiškinama, kaip naudotis sistema.
![NAOS Lojalumo Klubas](/storage/Region/original/1678007619_naos-mockup-inner-3.webp)
Kosmetikos internetinė parduotuvė
Surinkęs tam tikrą taškų skaičių, vartotojas turi galimybę įsigyti įmonės kosmetikos internetinėje parduotuvėje. Internetinėje parduotuvėje yra įdiegti filtrai pagal kategorijas, kainą ir kitus parametrus bei paieška. Visi produktai automatiškai importuojami vieną kartą per dieną iš API.
![NAOS Lojalumo Klubas](/storage/Region/original/1678007621_naos-mockup-inner-4.webp)
Produkto kortelė
Kiekviena prekė turi savo kortelę, kurioje yra nuotraukos, prekės aprašymas, pagrindinės jos savybės, galimi variantai. Galima palikti klausimų ar komentarų apie prekę.
![NAOS Lojalumo Klubas](/storage/Region/original/1678007623_naos-mockup-inner-5.webp)
Krepšelis ir užsakymo pateikimas
Įsidėjus pirkinius į krepšelį, galima pridėti ir kelis nemokamus naujų produktų mėginėlius ir pereiti prie apmokėjimo. Galima pasirinkti nemokamą pristatymą per LP Express arba per kurjerį. Pristatymo būdus galima reguliuoti iš klubo valdymo sistemos.
![NAOS Lojalumo Klubas](/storage/Region/original/1678007625_naos-mockup-inner-6.webp)
Diskusijos ir forumas
Klubas turi vartotojų diskusijų forumą. Forume rodomos devynios populiariausios temos ir kitos temos, kurios yra sugrupuotos pagal kategorijas. Vartotojas gali palikti komentarus ir nuotraukas kiekvienoje temoje ir gauti pranešimus apie atsakymus.
![NAOS Lojalumo Klubas](/storage/Region/original/1678007628_naos-mockup-inner-7.webp)
Sėkmės istorijos, klausimai ekspertams ir produktų palyginimai
Aplikacijoje daug dėmesio skirta vartotojų kuriamam turiniui. Sėkmės istorijose vartotojas gali papasakoti apie savo patirtį su kosmetika. Taip pat užduoti ekspertui klausimą. Produktų palyginimo puslapyje galima rasti informacijos apie tinkamas kosmetikos priemones.
![NAOS Lojalumo Klubas](/storage/Region/original/1678007630_naos-mockup-inner-8.webp)
Vartotojo profilis
Aplikacija turi vartotojo profilį. Šiame puslapyje galima įkelti profilio nuotrauką, pamatyti savo lygį klube, pakeisti asmeninius duomenis ar odos tipus/problemas. Be to, profilyje galima matyti užsakymų istoriją bei uždirbtų taškų likutį. Žemiau yra dalyvavimo diskusijose ir straipsnių bei forumo temų komentavimo blokai.
![NAOS Lojalumo Klubas](/storage/Region/original/1678007632_naos-mockup-inner-9.webp)
Vartotojų pranešimų sistema
Projekte įdiegta vartotojų informavimo apie naujus įvykius sistema: keičiasi užsakymų būsenos, atsakymai į forumo temas, įmonės naujienos ir kt. Pranešimų blokas matomas ir juo paprasta naudotis. Svarbūs pranešimai dubliuojami į vartotojo el. paštą.
![NAOS Lojalumo Klubas](/storage/Region/original/1678007634_naos-mockup-inner-10.webp)
Paleidimo rezultatai
Po paleidimo projektu kasdien naudojasi apie 38 000 vartotojų. Darbai vykdomi ir toliau, projektas ya tobulinamas kasdien, platforma naudotis tampa vis patogiau ir geriau.
Projekte naudotos technologijos ir duomenys
- AJAX
- API integracijos
- Duomenų eksportavimas
- Google Maps
- JavaScript
- Laravel
- PDF dokumentų generavimas
- Salesforce
- SaSS
- UI/UX dizainas
UžsakovasNAOS Baltic, UAB
![Alex M.](/storage/Employee/medium/1683022683_polish_save 17.webp)
![Germanas P.](/storage/Employee/medium/1683022696_polish_save 18.webp)
![Natalija M.](/storage/Employee/medium/1715506930_natalinen-1-pm.webp)