Sukuti svetainę „Worthington Creyssensac“ atstovams
Pagrindinis uždavinys – sukurti informacinę svetainę oficialiems „Worthington Creyssensac“ atstovams Lietuvoje ir Latvijoje su pramoninės įrangos skirstymu pagal prekės ženklus ir palaikymą lietuvių, latvių ir anglų kalboms.
Skirstymas pagal prekių ženklus
Įmonė prekiauja trijų skirtingų prekių ženklų pramonine įranga ir eksploatacinėmis medžiagomis: „Worthington Creyssensac“, „Pneumatech“ ir „Supervane“. Išanalizavęs projektą ir panašius sprendimus pramonėje, dizaineris nusprendė sukurti projekto struktūrą, kuri pirmiausia skirstytų produktus pagal prekės ženklą, o vėliau pagal kategorijas.
Kiekvienas prekės ženklas turi savo puslapio dizainą
Vartotojų patogumui buvo naudojamas gaminių puslapių spalvų kodavimo sprendimas. Kiekvienas prekės ženklas turi savo unikalų puslapio dizainą ir spalvą, kuris sklandžiai integruotas į bendrą svetainės dizainą. Kiekvienam produktui pateikiama techninė informacija ir informacijos arba pasiūlymo užklausos forma.
Paslaugos, galerijos ir kontaktai
Svetainėje pateikiama informacija apie įmonės teikiamas paslaugas ir įgyvendintus projektus, taip pat visų įmonės filialų Lietuvoje ir Latvijoje kontakai „Google Maps“.
Produktų perkėlimas ir svetainės paruošimas vertimams
Produktai buvo perkelti iš „Worthington Creyssensac“, „Pneumatech“ ir „Supervane“ svetainių ir paruošti vertimui.
Projekte naudotos technologijos ir duomenys
- Bootstrap
- Google Maps
- JavaScript
- SaSS
- UI/UX dizainas
- Wordpress
Projektas baigtas2019-06-14
Terminai1 mėn.
UžsakovasBaltic Air Group, SIA