Užduotis – sukurti interaktyvų internetinį automobilių konfigūratorių
Pagrindinis svetainės tikslas – sukurti interaktyvų automobilių konfigūratorių kaip BMW, AUDI, MERCEDES. Klientas turi turėti galimybę pasirinkti markę, modelį, variklį ir kitas transporto priemonės parinktis. Turėtų būti galima rinktis spalvą, ratus ir kitus variantus.
360° sukonfigūruoto automobilio vaizdas
Mašina turi būti matoma pasirinktoje konfigūracijoje skirtingais kampais iš išorės ir vidaus. Taip pat reikėjo įdiegti galimybę pridėti priedus ir sugeneruoti trumpą nuorodą į sukurtą konfigūraciją. Surinktą automobilio komplektaciją turėtų būti įmanoma išsiųsti gamybai.
Sukurti kemperiams skirtų paruoštų atsarginių dalių internetinę parduotuvę
Viena iš svarbių svetainės dalių sukurti nedidelę internetinę paruoštų kemperių dalių parduotuvę. Visos atsarginės dalys turi būti atskirtos pagal prekės ženklus, kategorijas ir turėti atskirus puslapius. Internetinėje parduotuvėje turi būti įdiegta paieška ir kitos būtinos funkcijos.
Paslaugos, OUTLET ir galerijos
Atskirai nuo konfigūratoriaus reikėjo įdiegti OUTLET, skirtą paruoštų (surinktų) automobilių pardavimo reklamai ir galeriją su nuotraukų ir vaizdo įrašų palaikymu kemperių ypatybėms pristatyti.
Kelių kalbų palaikymas
Projektas planuojamas Europos rinkai (Vokietija), todėl būtina įgyvendinti kelių kalbų palaikymą: lietuvių, anglų, vokiečių ir rusų bei išversti svetainės turinį į šias kalbas.
Konkurentų analizė ir sprendimų paieška
Darbas buvo pradėtas nuo konkurentų, veikainčių toje pačioje srityje kaip ir kliento verslas, taip pat panašiose srityse, analizės. Išanalizavus projektus Vokietijoje ir Olandijoje, apsisprendėme dėl konkrečios projekto struktūros. Buvo nuspręsta automobilio konfigūratorių padaryti centriniu svetainės branduoliu.
Internetinis automobilių konfigūratorius
Transporto priemonės konfigūratorius turi suprantamą ir apgalvotą sąsają. Iš pradžių vartotojas pasirenka automobilio modelį, tada variklį ir pakabą. Įdiegti komponentų ryšiai (pavyzdžiui, tam tikri modeliai ir varikliai negali būti derinami su tam tikro tipo pakabomis). Pasirinkęs pagrindinius automobilio komponentus, klientas gali pasirinkti šiuos savo automobilio parametrus:
- Stogo tipą
- Priekinių žibintų tipą
- Bamperio tipą
- Spalvą
- Tonavimą
- Lengvojo lydinio ratlankio modelį
3D automobilio modelis ir nuotraukos
Konfigūratoriui buvo sukurti du 3D modeliai (išorinis ir vidinis) visais įmanomais variantais. Buvo pateiktos visos kėbulo spalvos ir elementai, taip pat lengvojo lydinio ratlankiai, baldai ir kiti elementai. Dėl to modelį galima apžiūrėti 8 skirtingais kampais tiek išorėje, tiek viduje. Papildomai buvo surengta kemperių fotosesija nuotraukoms svetainei ir galerijoms.
Kemperių pardavimo aikštelių tinklas
Svetainėje yra nurodytas aikštelių tinklas, kur galima susipažinti su jau surinktais kemperiais bei kita naudinga informacija.
Svetainės padalijimas pagal regioną ir atskirų domenų pajungimas
Vienoje valdymo sistemoje svetainėje įgyvendintas turinio valdymas skirtingiems regionams (Vokietijai, Europos Sąjungai ir Lietuvai). Kiekvienas regionas turi savo individualų domeną.
Užsakymai ir konversija
Nuo projekto pradžios klientas gavo apie keliolika užsakymų iš Lietuvos ir Vokietijos, kitų ES šalių. Atsižvelgiant į vieno kemperio gamybos sąnaudas, tai yra geras rezultatas.
Atnaujinimo rezultatai
Po atnaujinimo klientas reguliariai gauna naujų užsakymų tiek iš internetinės parduotuvės, tiek iš konfigūratoriaus. Projektas reklamuojamas Lietuvos, Vokietijos ir Europos Sąjungos šalių rinkose. Projektas palaiko mobiliuosius įrenginius, įskaitant konfigūratorių.
Projekte naudotos technologijos ir duomenys
- 3D grafika
- AJAX
- API integracijos
- Bootstrap
- Fotografavimas
- Google Maps
- JavaScript
- Laravel
- PDF dokumentų generavimas
- SaSS
- UI/UX dizainas
- Video
Projektas baigtas2019-04-30
Terminai9 mėn.
UžsakovasKempvila, UAB